Plietsch! Tysk for børn

 



Bliver du nysgerrig på at vide mere? Så læs med! 

Mit mål er at vise, hvor mange ord er ens på dansk og tysk, således at du kan nemt opbygge dit eller dit barns ordforråd.


For at hjælpe dig/jer, har jeg udgivet aktivitetsbøger som sætter fokus på 10 ord som er ens på dansk og tysk. Du finder dem delvis som gratis download på min blog. Der udkommer løbende nye bøger. Jeg lægger vægt på illustrationer, opgaver og gentagelser, der gør det nemt, at huske nye ord. 

I 11. klasse kom min spansklærer med børnebøger, det gjorde indtryk på mig. Derfor leverer jeg produkter, der kan bruges fra ca. 4 år. Om man er god til et sprog handler ikke om alder, men om øvelse og individuelle udvikling. Når man lærer et sprog, vil der altid være nye ord og udtryk. Her lærer du dem at kende, fra 'Hund' til 'Akquise'.

Vil du være med? Det er altid muligt, at lytte til nye ord på min blog eller booke en tid her hvor jeg udfylder bogen sammen med dig eller dit barn. Hold også øjne med mine workshops.


Deutsch mal anders! Endlich Übungen, die Spaß machen. Lerne deutsch wie meine Kinder, ganz nebenbei.


Wir lernen deutsch, das man im Alltag gebrauchen kann.


Ich liebe Sprachen, wenn man sie so lernt, dass es einem Freude bereitet.



Tysk er mit modersmål, jeg er opvokset i Hamborg og Herning. Indtil videre skriver jer alle tekster på dansk selv, de er ikke 100% korrekte. Indimellem lægger du helt sikkert mærke til, at jeg bruger en tysk talemåde. Mine tyske tekster er derimod 100% korrekte. Og du kan profitere af mine to verdener!


Jeg glæder mig meget, at være med til at kunne skabe en forskel for dig, dit barn eller dine elever! 


Eve-Marie




Copyright Plietsch, alle andre designs på denne blog er fra Canva version 2023 

Kommentarer

Populære opslag